• Flexibel kantoorruimte huren in de Randstad
    Meer info

Kantoorruimte huren van Tauro

Al ruim 25 jaar verhuurt Tauro betaalbare full service kantoor- en bedrijfsruimte aan inmiddels bijna 400 ondernemers in diverse vestigingen van Tauro in de Randstad. Kantoorruimte huren op maat kan al vanaf 25 m², op basis van korte en flexibele contracten met daarbij alle faciliteiten die een professionele ondernemer nodig heeft. Dit alles tegen concurrerende tarieven en met een opzegtermijn vanaf twee maanden (afhankelijk van de huurtermijn). Wilt u als grote(re) organisatie kantoorruimte huren? Ga naar onze grote kantoorruimtes wanneer u interesse heeft in het huren van een eigen etage of een groot oppervlak aan kantoorruimte met eigen faciliteiten.

Daarom Tauro!

U huurt per unit
Flexibele contractvormen
Uw kantoor groeit en krimpt met u mee
Korte opzegtermijn
Professioneel serviceteam
Persoonlijke benadering en advies
A-locaties
Faciliteiten op maat
Hoog serviceniveau
Duurzaam ondernemen

wat anderen zeggen

Remco Kaphorst
Remco Kaphorst AFIBER

“De omgeving van de locatie in Heemstede, de sfeer in de algemene ruimtes en het een full service kantoren concept is waarom AFIBER uiteindelijk heeft gekozen voor Tauro. Alles wat wij maar nodig kunnen hebben is aanwezig. Daarnaast is de communicatie vanuit Tauro altijd zeer duidelijk is en vinden wij het fijn dat we 24 uur per dag toegang hebben tot het gebouw.”

Atse Douma
Atse Douma Vidacto

"Wij huren inmiddels al een lange tijd bij Tauro en zijn nog steeds superblij met onze keuze. De reden waarom onze keuze viel op Tauro Den Haag Koninginnegracht is het flexibele kantoorconcept. Waarbij je extra kantoorruimte huurt op het moment dat je dat nodig hebt en er ook inkomsten tegenover staan. En dus andersom juist kiest voor een kleinere kantoorruimte wanneer de inkomsten er niet zijn. Daarnaast spreekt de representativiteit van Tauro ons enorm aan. Het gebouw heeft een professionele uitstraling en wij hebben alles bij de hand wat we nodig hebben."

Huib van Vliet
Huib van Vliet Mijn Geldkompas

“De keuze voor het huren van kantoorruimte bij Tauro is gemaakt vanwege de ligging en goede bereikbaarheid. Daarnaast zijn wij heel blij met het gebouw op zich en dat we de mogelijkheid hebben gekregen om alles naar wens in te richten en in te delen. Het heeft een fijne sfeer en door de aanwezigheid van de centrale receptie heeft het ook een zeer professionele uitstraling.”

Marc van Versendaal
Marc van Versendaal Stroopwafel effect

"Stroopwafel effect groeide en dus waren wij op zoek naar een passende kantoorruimte in Den Haag. Zo zijn wij bij Tauro Statenkwartier terechtgekomen. Het kantoor van Tauro heeft een toffe, maar ook professionele uitstraling. Daarnaast heeft het kantoor een mooie welkomsthal, hartelijke receptie, schone kantoorruimte, voldoende parkeerruimte en ook stilte. Heel fijn!"

Robert Derksen, Hugo Drolsbach
Robert Derksen, Hugo Drolsbach Derksen & Drolsbach

"Wij zijn inmiddels 3 jaar huurder bij Tauro en zijn heel erg te spreken over de kantoorruimte die wij hebben. Bij Derksen & Drolsbach komen vaak professionals langs om opdrachten te bespreken of nieuwe kandidaten om voor ons te komen werken. Wij vinden het dus belangrijk dat zij professioneel en netjes worden opgevangen zodra zij aankomen op kantoor. Tauro doet dit heel goed."

Gerard Meyer
Gerard Meyer Levin

“De reden dat wij voor Tauro hebben gekozen is, naast het financiële aspect, dat afspraak ook echt afspraak is. Naast het gebruik van je eigen kantoorunit, kun je gebruik maken van verschillende faciliteiten, zoals vergaderruimte op uurbasis en diensten van de receptie. Verder bestaat de mogelijkheid om ruimtes te gebruiken op andere locaties, wat voor ons in de toekomst heel interessant kan zijn. Verder verloopt de communicatie en samenwerking zeer prettig. Voor ons is Tauro feitelijk een verlengstuk van onze organisatie.”

Valentine Meerzorg en Mohammed Boulouize
Valentine Meerzorg en Mohammed Boulouize Finedat

"In Amsterdam maken wij sinds één jaar gebruik van de kantoorruimte bij Tauro. Het Tauro gebouw in Amsterdam ligt erg centraal, dichtbij station Amsterdam Sloterdijk, wat wij heel fijn vinden. Hierdoor is onze kantoorruimte heel makkelijk te bereiken voor kandidaten. Iets wat wij ontzettend fijn vinden aan onze kantoorruimte in Amsterdam is dat we voldoende ruimte hebben om te overleggen, gebruik kunnen maken van vergaderruimtes, maar ook beneden in de Ondernemers Lounge kunnen werken."

Cookie-voorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en marketing doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid

Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.