Kantoorruimtes huren in Haarlem

Professionele kantoorruimte huren in Haarlem doet u hier! De karakteristieke monumentale kantoorvilla ligt aan het Florapark op een markante zichtlocatie nabij de Haarlemmerhout. De villa heeft een goede bereikbaarheid, zowel met het openbaar vervoer als met de auto. Via een directe verbinding met de N205 heeft u een goede aansluiting op de A9, A4 en de A5. Parkeren doet u op het eigen parkeerterrein aan de achterzijde van het gebouw.

Kenmerken kantoorruimte huren in Haarlem:

  • kleinschalig kantorencentrum voorzien van 400 m² kantoorruimte
  • kantoorruimte huren in Haarlem is mogelijk vanaf 16 m²
  • de units zijn gestoffeerd en voorzien van moderne kantoorvoorzieningen
  • desgewenst wordt de kantoorruimte ingericht en gemeubileerd
  • in de omgeving zijn diverse winkels en uitstekende lunchfaciliteiten
  • kantoorruimte huren in Haarlem en toch flexibel zijn? Tauro biedt u de gelegenheid ook cliënten te ontvangen in kantoor Amsterdam of kantoor Heemstede.


Flexibel en betaalbaar

Juist omdat Tauro een flexibel huurconcept hanteert zijn er geen standaard huurprijzen. Deze zijn afhankelijk van de grootte van uw kantoorruimte, de duur van het huurcontract en de wensen die u heeft inzake de kantoorruimte die u wilt huren in Haarlem. Wij nodigen u daarom van harte uit voor het bespreken van uw wensen inzake kantoorruimte huren in Haarlem. We doen u graag een passend aanbod.

Kantoorruimte huren in Haarlem?
Maak direct een afspraak voor een vrijblijvende bezichtiging!

Lees meer Lees minder
Meer informatie
Miranda Vastgoedconsultant
Bereikbaar tot 17:30
  • Geen verplichtingen
  • Persoonlijke service
  • Werkoplossing op maat
Afspraak maken Brochure aanvragen
Meer informatie
Miranda Vastgoedconsultant
Bereikbaar tot 17:30
  • Geen verplichtingen
  • Persoonlijke service
  • Werkoplossing op maat

Details over Haarlem

Kenmerken
  • Monumentale kantoorvilla
  • Loopstand van het centrum van Haarlem
  • Centraal gelegen aan het Florapark
  • Dependance van Tauro kantoor Heemstede
  • Kleinschalig kantorencentrum
  • Parkeergelegenheid op eigen terrein
  • Goede bereikbaarheid via de N205 en het openbaar vervoer

Faciliteiten

Vergader- en spreekruimtes

Bij Tauro kantorencentrum zijn diverse vergaderruimtes te huur. Heeft u bijvoorbeeld behoefte aan een kleine vergaderruimte of juist een grote presentatieruimte? Alles is bij Tauro mogelijk, informeer bij de vestiging van uw keuze naar de mogelijkheden.

Voorbeelden van ruimtes:

  • Vergaderruimte;
  • Spreekruimte;
  • Brainstormruimte;
  • Presentatieruimte;
  • Videoconference ruimte;
  • Stilte-nis.  
Parkeren

Bij Tauro kantorencentrum kunt u altijd in de buurt parkeren, bijvoorbeeld in de eigen parkeergarage, op het parkeerterrein of voor de deur. Kijk bij de informatie van de vestiging naar uw keuze voor de parkeermogelijkheden.

24/7 toegankelijk

Alle vestigingen van Tauro zijn 24 uur per dag voor de huurders open. Zo kunt u ondernemen op uw manier. Flexibiliteit staat bij ons hoog in het vaandel!

Netwerken bij Tauro

Regelmatig organiseert Tauro voor haar huurders netwerkborrels. Zo kunt u informeel kennismaken met de andere ondernemers in uw vestiging. Wilt u zelf een netwerkborrel organiseren? Ook dan bent u bij Tauro aan het juiste adres! Informeer bij de vestiging van uw keuze naar de mogelijkheden.

Technische ondersteuning

Technische ondersteuning is in elk pand van Tauro aanwezig. Voor problemen met uw kopieermachine, een kapot lampje, of indien bijvoorbeeld uw persoonlijke netwerkverbinding eruit ligt. Uw klacht wordt door onze technische dienst binnen 24 uur verholpen. Een snelle en goede service, daar staat Tauro bekend om!

De vele voordelen en services

Receptie
24/7 toegankelijk
Kantoorunits gestoffeerd
Postafhandeling
Schoonmaak
Technische ondersteuning
Tauro membership
Beveiliging
Vergaderen in alle vestigingen

Mijn Geldkompas - Huib van Vliet

“De keuze voor het huren van kantoorruimte bij Tauro is gemaakt vanwege de ligging en goede bereikbaarheid. Daarnaast zijn wij heel blij met het gebouw op zich en dat we de mogelijkheid hebben gekregen om alles naar wens in te richten en in te delen. Het heeft een fijne sfeer en door de aanwezigheid van de centrale receptie heeft het ook een zeer professionele uitstraling.”

Derksen & Drolsbach - Robert Derksen, Hugo Drolsbach

"Wij zijn inmiddels 3 jaar huurder bij Tauro en zijn heel erg te spreken over de kantoorruimte die wij hebben. Bij Derksen & Drolsbach komen vaak professionals langs om opdrachten te bespreken of nieuwe kandidaten om voor ons te komen werken. Wij vinden het dus belangrijk dat zij professioneel en netjes worden opgevangen zodra zij aankomen op kantoor. Tauro doet dit heel goed."

Stroopwafel Effect - Marc van Versendaal

"Stroopwafel effect groeide en dus waren wij op zoek naar een passende kantoorruimte. Zo zijn wij bij Tauro Statenkwartier terechtgekomen. Het kantoor van Tauro heeft een toffe, maar ook professionele uitstraling. Daarnaast heeft het kantoor een mooie welkomsthal, hartelijke receptie, schone kantoorruimte, voldoende parkeerruimte en ook stilte. Heel fijn!"

Levin - Gerard Meyer

“De reden dat wij voor Tauro hebben gekozen is, naast het financiële aspect, dat afspraak ook echt afspraak is. Naast het gebruik van je eigen kantoorunit, kun je gebruik maken van verschillende faciliteiten, zoals vergaderruimte op uurbasis en diensten van de receptie. Verder bestaat de mogelijkheid om ruimtes te gebruiken op andere locaties, wat voor ons in de toekomst heel interessant kan zijn. Verder verloopt de communicatie en samenwerking zeer prettig. Voor ons is Tauro feitelijk een verlengstuk van onze organisatie.”

Finedat - Valentine Meerzorg en Mohammed Boulouize

"In Amsterdam maken wij sinds één jaar gebruik van de kantoorruimte bij Tauro. Het Tauro gebouw in Amsterdam ligt erg centraal, dichtbij station Amsterdam Sloterdijk, wat wij heel fijn vinden. Hierdoor is onze kantoorruimte heel makkelijk te bereiken voor kandidaten. Iets wat wij ontzettend fijn vinden aan onze kantoorruimte bij Tauro in Amsterdam is dat we voldoende ruimte hebben om te overleggen, gebruik kunnen maken van vergaderruimtes, maar ook beneden in de Ondernemers Lounge kunnen werken."

Vidacto - Atse Douma

"Wij huren inmiddels al een lange tijd bij Tauro en zijn nog steeds superblij met onze keuze. De reden waarom onze keuze viel op Tauro Den Haag Koninginnegracht is het flexibele kantoorconcept. Waarbij je extra kantoorruimte huurt op het moment dat je dat nodig hebt en er ook inkomsten tegenover staan. En dus andersom juist kiest voor een kleinere kantoorruimte wanneer de inkomsten er niet zijn. Daarnaast spreekt de representativiteit van Tauro ons enorm aan. Het gebouw heeft een professionele uitstraling en wij hebben alles bij de hand wat we nodig hebben."

AFIBER - Remco Kaphorst

“De omgeving van de locatie in Heemstede, de sfeer in de algemene ruimtes en het een full service kantoren concept is waarom AFIBER uiteindelijk heeft gekozen voor Tauro. Alles wat wij maar nodig kunnen hebben is aanwezig. Daarnaast is de communicatie vanuit Tauro altijd zeer duidelijk is en vinden wij het fijn dat we 24 uur per dag toegang hebben tot het gebouw”

Meest gestelde vragen

Is het mogelijk als mijn onderneming groeit om uit te breiden?
Door ons flexibele verhuurconcept kunnen wij ruimte creeëren voor groeiende ondernemingen.
Kan ik ook vergaderen in andere Tauro vestigingen?
Als huurder bij Tauro kunt u gebruikmaken van spreek- en vergaderfaciliteiten op iedere Tauro vestiging.
Hoe is het internet geregeld?
Elke kantoorunit is voorzien van een eigen internet- en telefoonaansluiting.
Kan ik als Tauro huurder te allen tijde mijn kantoorunit in?
Ja, als huurder van een kantoorruimte bij Tauro heeft u 24/7 toegang tot het gebouw en uw kantoorunit.
Kan ik bij u ook gebruik maken van administratieve ondersteuning?
Onze receptionistes kunnen uw telefoon beantwoorden, mailingen verzorgen en uw bezoek ontvangen. Voor secretariele ondersteuning, zoals bijvoorbeeld het notuleren bij een vergadering, hebben wij afspraken met een bedrijf voor office professionals.
Wat is er bij de servicekosten inbegrepen?
Bij de servicekosten zijn o.a. inbegrepen:  Receptie, ontvangst en postafhandeling; Schoonmaak van de algemene ruimtes en gehuurde kantoorunit; Wassen beglazing en kozijnen; Beveiliging/surveillance; Onderhoud diverse installaties; Verzekering; Vuil- e
Kan ik mijn telefoon doorschakelen?
U kunt gebruikmaken van onze telefoonservice via onze vestiging in Heemstede U ontvangt dan een uniek telefoonnummer waar u uw telefoon naar doorschakelt. Onze receptioniste in Heemstede neemt uw telefoon dan aan met uw bedrijfsnaam en noteert de boodsch
Is het toegestaan om schilderijen/whiteboard in mijn kantoorruimte op te hangen?
Bij de receptie in Heemstede zijn speciale ophangsets verkrijgbaar om lijsten aan op te hangen. 
Kan ik parkeren bij Tauro Haarlem?
Er is parkeergelegenheid op eigen terrein.
Waarin verschilt Tauro Haarlem van de overige Tauro vestigingen?
Tauro Haarlem heeft geen receptiebalie zoals bij de overige Tauro vestigingen. Wel kunt u gebruikmaken van receptiediensten via onze receptiebalie in Heemstede.

Type kantoorruimte

Kantoorruimte op maat

Ondernemen op úw manier. Tauro kantoor op maat biedt u als ondernemer de letterlijke en...
Meer info
2. Werkplekken - Overzicht - Kantoorruimte op maat

Tauro Membership

Als ondernemer heeft u wellicht (nog) geen vaste kantoorruimte nodig. Maar wel de faciliteiten van...
Meer info
1. Werkplekken - Overzicht - Flexibele Werkplek

Bereikbaarheid

Florapark 3, 2012 HK Haarlem
Bereken uw route
Samen veilig werken
Tauro maakt gebruik van cookies

Wij plaatsen cookies om uw ervaring op de website te verbeteren. De cookies die vereist zijn om de website te gebruiken zijn wettelijk toegestaan. Voor de andere cookies kunt u hieronder toestemming geven.

Meer informatie