De zevende partij uit de reeks 'Vijf vragen aan.......flexoffices' is Tauro. Directeur en eigenaar Bas Korswagen ging in op de vijf vragen die VJ hem voorlegde.
Wie zijn de doelgroepen van Tauro?
"Bij Tauro richten wij ons dienstverlenende MKB bedrijven met gemiddeld 2 tot 6 medewerkers en verhuren wij ruimtes vanaf 25 m². Maar ook voor ZZP'ers en bedrijven die meer dan 250 m² kantoorruimte nodig hebben, hebben wij al 25 jaar een geschikte oplossing. Tauro kan ook zorgen voor kantoorruimtes voor grote organisaties, die interesse hebben in het huren van een eigen etage of een groot oppervlak aan kantoorruimte met eigen faciliteiten."
Met welke diensten onderscheidt Tauro zich van andere spelers in de markt?
Korswagen: "Naast dat wij onze huurders een goed scala aan faciliteiten kunnen bieden, zijn wij zowel eigenaar als beheerder van al onze gebouwen. Het voordeel hiervan is dat wij snel kunnen anticiperen op de wensen van onze klanten. Ook is de horeca in de gebouwen in eigen beheer en blijven wij op die manier zelf verantwoordelijk voor de kwaliteit van onze services."
Wat is het kortste contract dat gebruikers met Tauro kunnen aangaan?
"De kantoorruimte die wij bij Tauro aanbieden is al te huur vanaf 4 maanden."
Als u een volledig nieuw kantoor zou mogen ontwikkelen waar zou u dan de nadruk op willen leggen?
"In Amsterdam zijn wij hier nu mee bezig. De belangrijkste punten hierbij zijn de architectuur, duurzaamheid en een goede en eigentijdse inrichting. Maar dit geldt niet alleen voor nieuwe vestigingen. Ook onze bestaande kantorencentra gaan met de tijd mee.
In de afgelopen jaren hebben onze Tauro vestigingen dan ook een metamorfose gekregen waarbij onder andere de begane grond, de receptie en de vergaderruimtes zijn voorzien van een geheel eigentijdse inrichting. En momenteel worden onze kantoorruimtes in het Den Haag Statenkwartier voorzien van een geheel nieuwe look & feel."
Waar staat Tauro over tien jaar?
"Naast het blijven vernieuwen en ontwikkelen van bestaande vestigingen, vinden wij het belangrijk om onze vestigingen uit te blijven breiden. Met de eerder genoemde nieuwe vestiging in Amsterdam bieden wij ondernemers al een goed en breed netwerk van 11 vestigingen in de Randstad en streven ernaar om dat aantal te laten groeien," aldus een trotse directeur.
Bron: Vastgoedjournaal