Huurder in de spotlight: Derksen & Drolsbach, de schakel tussen opdrachtgevers en professionals

25 April 2019

Robert Derksen en Hugo Drolsbach leerden elkaar 13 jaar geleden kennen als concurrenten bij een opdrachtgever. Bijna 3 jaar geleden zijn zij van concullega’s, naar samenwerkingspartners, naar compagnons gegaan. Al vanaf de start van het bedrijf huurt Derksen & Drolsbach een kantoorruimte bij Tauro Den Haag Statenkwartier. “Een kennis bracht ons na een opdracht van 13 jaar geleden opnieuw met elkaar in contact. Tijdens het samenwerken bij een aantal opdrachten, kwamen wij erachter dat wij elkaar op zakelijk gebied in balans brengen. Een gouden combinatie dus! Uiteindelijk zijn wij Derksen & Drolsbach gestart.” 

Maatschappelijke impact nastreven

“Derksen & Drolsback is uniek, omdat wij een échte netwerkorganisatie zijn. Wij zijn ondernemend en komen vaak met vernieuwende ideeën. Onze opdrachtgevers en de professionals waarmee wij samenwerken kunnen ons echt vertrouwen.” Derksen & Drolsbach is een netwerkorganisatie en naast de 22 mensen die zij zelf in dienst hebben, werken ze ook samen met een aantal zpp’ers, data scientists, accountants die zij ook kunnen onderbrengen bij opdrachtgevers. “We willen zaken beter achterlaten dan dat wij deze aantroffen.”

Derksen & Drolsbach geeft consulten waarbij ze bedrijven (hun opdrachtgevers) advies geven, begeleid ontwikkeltrajecten, plaatst professionals bij een opdrachtgever om een bepaalde opdracht uit te voeren en nog veel meer. “Onze doelgroep zijn bedrijven die een maatschappelijke impact nastreven.” Het nastreven van een maatschappelijke impact geeft namelijk de meeste energie en een goed gevoel aan alle medewerkers van Derksen & Drolsbach. Dit heeft dus echt de nadruk bij de opdrachten die Derksen & Drolsbach uitvoert.

Tauro Den Haag Statenkwartier

Al vanaf het begin van Derksen & Drolsbach huren zij een kantoorruimte bij Tauro Den Haag Statenkwartier. “Wij zijn inmiddels 3 jaar huurder bij Tauro en zijn heel erg te spreken over de kantoorruimte die wij hebben. Bij Derksen & Drolsbach komen vaak professionals langs om opdrachten te bespreken of nieuwe kandidaten om voor ons te komen werken. Wij vinden het dus belangrijk dat zij professioneel en netjes worden opgevangen zodra zij aankomen op kantoor. Tauro doet dit heel goed.”

Daarnaast vinden zij het belangrijk dat een kantoorruimte beschikt over goede koffie, een mooie lunchruimte, een ruime parkeerplaats en netwerkborrels. Tijdens deze netwerkborrels kunnen de medewerkers van Derksen & Drolsbach namelijk weer in contact komen met andere bedrijven in het kantoorgebouw waarvoor zij eventueel een opdracht kunnen uitvoeren.

Afwisselende en uitdagende opdrachten

“Administratieve taken en overleggen staan altijd vast, maar daaromheen zijn wij bezig met commerciële insteek, recruitment, inhoudelijke zaken, opdrachten uitvoeren en de continuïteit voor Derksen & Drolsbach.” Een gemiddelde werkdag bij Derksen & Drolsbach is er eigenlijk niet. Iedere dag zijn er weer nieuwe opdrachten of taken om uit te voeren. Een werkdag verschilt dus altijd en er is veel afwisseling. “Om een opdracht zo goed mogelijk uit te voeren, hebben wij eigenlijk geen functies. Officieel hebben wij deze wel, maar daar hechten wij vrijwel geen waarde aan. De rolverdeling maakt namelijk niets uit. Iedereen heeft zijn eigen competenties.” Derksen & Drolsbach vindt het voornamelijk belangrijk dat alle medewerkers en professionals door middel van hun eigen competenties bij kunnen dragen aan een succesvolle opdracht.

Ook een kantoor huren bij Tauro in Den Haag?

Heeft u ook een kantoorruimte nodig in Den Haag? Of bent u benieuwd wat Derksen & Drolsbach voor uw bedrijf kan betekenen? Neem dan contact op met Derksen & Drolsbach of met het Tauro voor meer informatie over het huren van een kantoorruimte in Den Haag  Statenkwartier.

Huurder in de spotlight: Derksen & Drolsbach, de schakel tussen opdrachtgevers en professionals lees meer

Daarom Tauro!

  • U huurt per unit
  • Flexibele contractvormen
  • Uw kantoor groeit en krimpt met u mee
  • Korte opzegtermijn
  • Professioneel serviceteam
  • Persoonlijke benadering en advies
  • A-locaties
  • Faciliteiten op maat
  • Hoog serviceniveau
  • Duurzaam ondernemen

Cookie-voorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en marketing doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid

Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.