Huurder in de spotlight: Zorgvuldig, laagdrempelig en met hart voor mensen. Dat is Mijn Geldkompas!

08 June 2020

De kantoorruimtes binnen de verschillende locaties van Tauro zijn verhuurd aan diverse bedrijven. Van detacheringsbureaus tot netwerkorganisaties. Onder de huurders van Tauro in Alphen aan den Rijn valt ook Mijn Geldkompas. Zij bieden ondersteuning op gebied van financiën en welzijn aan mensen met een verstandelijke- of een meervoudige beperking. Huib van Vliet, directeur van Mijn Geldkompas, vertelt graag meer over de organisatie en over de vijf kantoorunits die zij huren bij Tauro Alphen aan den Rijn!

Wat doet Mijn Geldkompas?

Mijn Geldkompas is als Stichting Budgetbeheer, bewindvoering, curatele (BBC) ontstaan vanuit een fusie. Huib: “Wij beheren de financiën van verstandelijk beperkte cliënten als ook in veel gevallen het welzijn van deze doelgroep. Dat gebeurt in verschillende vormen. Door inkomensbeheer voor cliënten in opdracht van de bewindvoerder of curator van deze cliënten; door het uitvoeren van (beschermings-)bewind, mentorschap en/of curatele door de rechtspraak uitgesproken.”

Hecht, ervaren en betrokken team

Het team van Mijn Geldkompas bestaat op dit moment uit 13 medewerkers, waar Huib van Vliet er één van is. Van front-officemedewerker tot administratief medewerker en medewerkers die optreden als bewindvoerder, mentor en curator. Daarnaast zijn er ook vijf bestuursleden. Huib vertelt dat het werken met deze bijzondere doelgroep van verstandelijk beperkten het werk heel speciaal maakt. “Veel medewerkers van Mijn Geldkompas hebben ervaring in het omgaan en communiceren met deze mensen. Wij hebben medewerkers in dienst die gespecialiseerd zijn, en een achtergrond hebben, in het werken met verstandelijk beperkten. Naast de opleidingseis die vanuit de Rechtspraak geldt is ervaring met deze doelgroep een interne eis.” Dit maakt Mijn Geldkompas een gespecialiseerde organisatie in het aanbieden van financiële zorgverlening en in veel gevallen ook dienstverlening op gebied van welzijn.

Doordat het team van Mijn Geldkompas niet heel groot is, kent iedereen elkaar redelijk goed. Er is dan ook veel belangstelling voor elkaar en werken de verschillende functies nauw samen. Huib: “Sinds 2016 ben ik werkzaam bij Mijn Geldkompas als directeur. Voordat ik bij Mijn Geldkompas begon heb ik 13 jaar een bedrijf gerund, waardoor ik ook ervaring heb op zakelijk vlak, en daarnaast heb ik ook ruime ervaring in de zorg voor verstandelijk beperkten.”

Mijn Geldkompas bij Tauro Alphen aan den Rijn

Huib: “Vanaf oktober 2018 huren wij vijf kantoorunits bij Tauro in Alphen aan den Rijn. De keuze voor het huren van een kantoorruimte bij Tauro is gemaakt vanwege de ligging en goede bereikbaarheid. Daarnaast zijn wij heel blij met het gebouw op zich. Het heeft een fijne sfeer en door de aanwezigheid van de centrale receptie heeft het ook een zeer professionele uitstraling.” Voordat Mijn Geldkompas verhuisde naar Tauro in Alphen aan de Rijn, hebben ze de vijf kantoorunits volledig laten verbouwen en opnieuw ingericht. Ze hebben een eigen indeling van werkplekken en hun eigen moderne en professionele stijl qua inrichting toegepast. “Wij vinden het zo fijn dat wij de mogelijkheid hebben gekregen om alles naar wens in te richten en in te delen. Het voert terug naar een werkomgeving die gezond is, uitnodigt om er te willen zijn, en de stijl en sfeer uitademt waar de organisatie voor staat. Betrouwbaar, herkenbaar, transparant en professioneel. Al met al zijn wij zeer tevreden met onze kantoorruimtes bij Tauro in Alphen aan den Rijn.”

Mijn Geldkompas in de toekomst

De toekomst voorspellen, dat blijft lastig, maar Huib heeft wel een beeld van Mijn Geldkompas in zijn hoofd waar hij de Stichting over vijf jaar ziet. “Over vijf jaar zie ik een Stichting die vanuit een solide basis van de huidige dienstverlening meer bekendheid heeft gekregen in de regio bij instanties en organisaties die zorg verlenen en begeleiding geven aan verstandelijk beperkten. Zoals ik het nu ervaar, is het huren van de huidige ruimtes bij Tauro een goede zet geweest. Over vijf jaar kan het goed zijn dat we nog steeds bij Tauro huurder zullen zijn.”

Uw eigen, professionele kantoorruimte huren bij Tauro?

Het Tauro Sales Team gaat graag voor u op zoek naar een passende kantoorruimte voor uw bedrijf! Het huren van een full service kantoorruimte bij Tauro is echt een verlengstuk van uw organisatie, merk of bedrijf. Onze kantoorruimtes zijn al te huur vanaf 25 m²! Neem contact op voor meer informatie over een kantoorruimte van Tauro bij u in de buurt. Meer weten over Mijn Geldkompas? Bezoek dan de website van Mijn Geldkompas.

Huurder in de spotlight: Zorgvuldig, laagdrempelig en met hart voor mensen. Dat is Mijn Geldkompas! lees meer

Daarom Tauro!

  • U huurt per unit
  • Locaties met allure
  • Inspirerende werkomgeving
  • Contracten met korte opzegtermijn
  • Tauro groeit en krimpt met u mee
  • Uitstekende bereikbaarheid
  • Voldoende parkeergelegenheid
  • Duurzaam ondernemen
  • Tauro Membership
Samen veilig werken
Tauro maakt gebruik van cookies

Wij plaatsen cookies om uw ervaring op de website te verbeteren. De cookies die vereist zijn om de website te gebruiken zijn wettelijk toegestaan. Voor de andere cookies kunt u hieronder toestemming geven.

Meer informatie