Naast onze huurders, stellen wij ook graag onze eigen medewerkers voor! Want achter de schermen van Tauro gebeurt er natuurlijk heel veel. Onze medewerkers hebben bijvoorbeeld contact met toekomstige huurders, maken afspraken voor bezichtigingen van de kantoorruimtes en beantwoorden al hun mogelijke vragen. Dit is een greep uit de werkzaamheden van onze collega Ghislaine. Ghislaine vertelt graag meer over haar functie, werkzaamheden en hoe een gemiddelde werkdag er ongeveer uitziet bij Tauro.
“Mijn naam is Ghislaine van Wijk en ik ben inmiddels 1,5 jaar in dienst bij Tauro op de afdeling Verhuur/Commerciële Binnendienst. Er zijn verschillende aspecten die ik leuk vind aan mijn werk bij Tauro, zoals de goede werksfeer dankzij de leuke collega’s, de samenwerking met onze verschillende vestigingen en afdelingen en de waardering die ik krijg voor mijn werk. Elke dag is weer anders en daarnaast krijg ik ook voldoende vrijheid in mijn werk. Dit zorgt ervoor dat ik iedere dag met veel plezier naar mijn werk ga!”
“Aangezien ik werk op de afdeling Verhuur van Tauro, zijn er een aantal taken die vrijwel iedere dag terugkomen. Ik ben bijvoorbeeld verantwoordelijk voor het verstrekken van informatie aan prospects, het maken van afspraken voor bezichtigingen voor onze vestigingen, uitwerken van offertes en huurovereenkomsten en nog veel meer! Daarnaast ondersteun ik onze Commerciële buitendienst met allerlei administratieve werkzaamheden m.b.t. het verhuren van kantoorruimtes en houd ik mij bezig met onze social media. Dus vergeet niet ons te volgen op Facebook, LinkedIn en Instagram. Het is natuurlijk compleet afhankelijk van de dag wanneer ik met welke werkzaamheden bezig ben en dat maakt het werk bij Tauro heel divers.”
Iemand echt leren kennen? Leg ze een aantal lastige dilemma’s voor en kijk waar zij voor kiezen! Dit zijn de dilemma’s waar Ghislaine een keuze uit heeft moeten maken:
Bent u nog op zoek naar dé perfecte kantoorruimte? Ghislaine helpt u op weg! Neem direct contact op voor meer informatie over de beschikbare kantoorruimtes bij onze verschillende locaties (in Amsterdam, Alphen a/d Rijn, Delft, Den Haag, Haarlem, Heemstede, Oegstgeest of Rijswijk) of plan een afspraak in voor een bezichtiging van uw (misschien wel) toekomstige kantoorruimte.