Tauro team: Maak kennis met… Ghislaine!

22 October 2019

Naast onze huurders, stellen wij ook graag onze eigen medewerkers voor! Want achter de schermen van Tauro gebeurt er natuurlijk heel veel. Onze medewerkers hebben bijvoorbeeld contact met toekomstige huurders, maken afspraken voor bezichtigingen van de kantoorruimtes en beantwoorden al hun mogelijke vragen. Dit is een greep uit de werkzaamheden van onze collega Ghislaine. Ghislaine vertelt graag meer over haar functie, werkzaamheden en hoe een gemiddelde werkdag er ongeveer uitziet bij Tauro.

Ghislaine in drie woorden? Doorzetter, zelfstandig en nauwkeurig

“Mijn naam is Ghislaine van Wijk en ik ben inmiddels 1,5 jaar in dienst bij Tauro op de afdeling Verhuur/Commerciële Binnendienst. Er zijn verschillende aspecten die ik leuk vind aan mijn werk bij Tauro, zoals de goede werksfeer dankzij de leuke collega’s, de samenwerking met onze verschillende vestigingen en afdelingen en de waardering die ik krijg voor mijn werk. Elke dag is weer anders en daarnaast krijg ik ook voldoende vrijheid in mijn werk. Dit zorgt ervoor dat ik iedere dag met veel plezier naar mijn werk ga!”

Van informatie verstrekken tot afspraken maken en administratieve taken

“Aangezien ik werk op de afdeling Verhuur van Tauro, zijn er een aantal taken die vrijwel iedere dag terugkomen. Ik ben bijvoorbeeld verantwoordelijk voor het verstrekken van informatie aan prospects, het maken van afspraken voor bezichtigingen voor onze vestigingen, uitwerken van offertes en huurovereenkomsten en nog veel meer! Daarnaast ondersteun ik onze Commerciële buitendienst met allerlei administratieve werkzaamheden m.b.t. het verhuren van kantoorruimtes en houd ik mij bezig met onze social media. Dus vergeet niet ons te volgen op Facebook, LinkedIn en Instagram. Het is natuurlijk compleet afhankelijk van de dag wanneer ik met welke werkzaamheden bezig ben en dat maakt het werk bij Tauro heel divers.”

Dilemma's

Iemand echt leren kennen? Leg ze een aantal lastige dilemma’s voor en kijk waar zij voor kiezen! Dit zijn de dilemma’s waar Ghislaine een keuze uit heeft moeten maken:

  • Koffie of thee?
    “Iedere ochtend start ik met koffie en dan drink ik ’s avonds na het eten nog een kopje thee.”
  • Samen werken of zelfstanding werken?
    “Ik ben heel zelfstandig, maar ik vind het daarnaast ook fijn om met collega’s te kunnen overleggen en/of te brainstormen.”
  • Met de auto of de fiets naar het werk?
    “Geen van beiden, want ik ga iedere dag met het OV naar mijn werk.”
  • Sweet or sour?
    “Als ik écht moet kiezen… Sour. Maar eigenlijk gaat mijn voorkeur meer uit naar hartig. Chips is mijn favoriet!”
  • Een jaar geen telefoon of een jaar geen televisie?
    “Dat is makkelijk, een jaar geen televisie.”
  • Instagram of Facebook?
    “Instagram”
  • Visitekaartje of LinkedIn?
    “LinkedIn”

Kantoorruimte, werkplek of vergaderruimte huren bij Tauro Kantorencentrum

Bent u nog op zoek naar dé perfecte kantoorruimte? Ghislaine helpt u op weg! Neem direct contact op voor meer informatie over de beschikbare kantoorruimtes bij onze verschillende locaties (in Amsterdam, Alphen a/d Rijn, Delft, Den Haag, Haarlem, Heemstede, Oegstgeest of Rijswijk) of plan een afspraak in voor een bezichtiging van uw (misschien wel) toekomstige kantoorruimte.

Tauro team: Maak kennis met… Ghislaine! lees meer

Daarom Tauro!

  • U huurt per unit
  • Locaties met allure
  • Inspirerende werkomgeving
  • Contracten met korte opzegtermijn
  • Tauro groeit en krimpt met u mee
  • Uitstekende bereikbaarheid
  • Voldoende parkeergelegenheid
  • Duurzaam ondernemen
  • Tauro Membership
Tauro maakt gebruik van cookies

Wij plaatsen cookies om uw ervaring op de website te verbeteren. De cookies die vereist zijn om de website te gebruiken zijn wettelijk toegestaan. Voor de andere cookies kunt u hieronder toestemming geven.

Meer informatie