Door ons flexibele verhuurconcept kunnen wij ruimte creeëren voor groeiende ondernemingen.
Als u Tauro huurder of member bent, kunt u gebruik maken van onze spreek- en vergaderfaciliteiten op iedere Tauro vestiging.
Elke kantoorunit is voorzien van een eigen internet- en telefoonaansluiting.
Ja, als Tauro huurders heeft u 24/7 toegang tot het gebouw en uw kantoorunit.
De receptie kan uw post doorsturen naar het gewenste adres; hiervoor betaalt u dan een vergoeding per doorgezonden stuk.
Onze receptionistes kunnen uw telefoon beantwoorden, mailingen verzorgen en uw bezoek ontvangen. Voor secretariele ondersteuning, zoals bijvoorbeeld het notuleren bij een vergadering, hebben wij afspraken met een bedrijf voor office professionals.
Bij de servicekosten zijn o.a. inbegrepen: Receptie, ontvangst en postafhandeling - Schoonmaak van de algemene ruimtes en gehuurde kantoorunit - Wassen beglazing en kozijnen - Beveiliging/surveillance - Onderhoud diverse installaties - Verzekering - Vuil- en papierafvoer.
Wanneer u gebruik maakt van onze telefoonbeantwoordservice ontvangt u een uniek telefoonnummer waar u uw telefoon naar doorschakelt. Onze receptioniste neemt uw telefoon dan aan met uw bedrijfsnaam en noteert de boodschap. Alle telefoonnotities ontvangt u per e-mail.
Bij de receptie zijn speciale ophangsets verkrijgbaar om lijsten aan op te hangen.
Bij iedere Tauro vestiging zijn er zowel eigen parkeervoorzieningen als voor- en rondom het gebouw.
In elke Tauro vestiging zijn er diverse voorzieningen voor mindervaliden
Ja, met een Tauro Membership is het mogelijk uw onderneming in te schrijven bij de Kamer van Koophandel