Tauro geeft graag het woord aan huurders om te vertellen over hun eigen bedrijf, werkdag en ervaring met Tauro. Maar wie zijn eigenlijk alle gezichten achter Tauro? Wie zorgt ervoor dat huurders een passende werkplek krijgen op één van de Tauro vestigingen? En wie zorgt ervoor dat alle technische aspecten van het kantoor naar behoren werken? Dat laatste geldt voor onze collega Babette. Babette vertelt graag meer over haar functie en werkzaamheden bij Tauro.
“Mijn naam is Babette Suurmond en inmiddels werk ik negen maanden als Technisch Administratief Medewerker bij Tauro. Als ik mezelf zou omschrijven in drie woorden, dan zou ik kiezen voor enthousiast, leergierig en behulpzaam. Het leukste aan mijn werk vind ik toch wel de diverse werkzaamheden die ik mag uitvoeren in samenwerking met mijn gezellige collega’s. Dit zorgt ervoor dat iedere werkdag uitdagend en nooit saai is.”
“Om 08:30 start mijn werkdag en haal ik een lekker kopje koffie, begroet ik mijn collega’s en bespreken wij wat er die dag moet gebeuren. Daarna lees ik mijn e-mails en plan ik diverse onderhoudswerkzaamheden in de agenda van de onderhoudsmonteur of andere uitvoerders. Gedurende de dag ben ik bezig met het verhelpen van storingen, het opvragen en afhandelen van offertes, bijwerken van plattegronden en inventarisatie van het verhuurde meubilair. Om 17:00 uur sluit ik de dag weer voldaan af.”
Om de medewerkers van Tauro beter te leren kennen, zijn dit een aantal dilemma’s waar Babette een keuze uit heeft moeten maken:
Bent u benieuwd naar de mogelijkheden van een kantoorruimte huren op één van onze vestigingen? Of heeft u vragen? Neem dan contact op met het sales team!